Murphy’s
7,1 טובלפי 5 חוות דעת
חלל 1

מרפי'ס

מתאים לך
סוג
חלל
קיבולת
15 – 180 אנשים
תשלום עבור:
רק על אוכל ושתייה
ניתן להשכיר ללא אוכל
לא
מחיר
החל מ-‏200 ‏₪/לאדם
כניסה נפרדת
לא

תכונות מיוחדות

במרפי'ס נתניה ניתן לערוך אירועים, פרטיים או עסקיים, בגדלים שונים עם עד 180 אורחים באולם המרכזי, 50 מוזמנים בקומת הגלריה, או 15-20 סועדים בחדר ה-VIP הנפרד והמיוחד.

נתניה, גיבורי ישראל 17 , סנטר פולג

הצג על מפה

מרפי'ס הוא פאב אירי הממוקם בנתניה, המציע אווירה אירופאית עם עיצוב קונספט מודרני המתובל במסורת האירית. הפאב מציע מבחר רחב של משקאות אלכוהוליים, כולל מותגי וויסקי, קוניאק, וודקה, ומעל 30 סוגי בירות.

התפריט כולל מאכלי דיינר אהובים, תבשילים ומנות בשר בהשראת המטבח האירי.

במרפי'ס ישנם מספר אזורי אירוח:

- האולם המרכזי מתאים לאירועים של עד 180 אורחים.

- קומת הגלריה יכולה לארח עד 50 מוזמנים.

- חדר ה-VIP מיועד ל-15 עד 20 סועדים.

הפאב מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים בגדלים שונים, כולל אירועי בוטיק VIP של 10 עד 40 איש.

מרפי'ס כשר למהדרין בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

שעות הפעילות הן:

- ראשון עד חמישי: 19:00 עד הלקוח האחרון.

- שבת: שעה לאחר צאת השבת עד הלקוח האחרון.

במקום יש חניה זמינה ונגישות לנכים.

סוג המקום
בר, מסעדה
כשרות
מהדרין
דירוג כללי
לפי 5 חוות דעת
7.1 טוב
נוחות
גרוע 5.2
מטבח
טוב 7.3
שירות
גרוע 6.8
חוות דעת של אורחים
אייל
נוחותמצוין 10
מטבחמצוין 10
שירותמצוין 10
שירות מצוין ונעים. מתאים לערב כיף או לחגיגה. בר אירי עם תפריט רחב של מנות ייחודיות וטעימות 😋 חוויה משוגעת והמקום מטורף. היה תענוג אמיתי, תודה לכם! 🙏🏿
Shai
נוחותגרוע 2
מטבחגרוע 2
שירותגרוע 2
אזהרה חמורה: אחרי הערב האחרון שלנו בבר המרפיס בפולג אני לא ממליצה בשום אופן להגיע, ואנחנו לא נשוב לשם. ערב שהיה אמור להיות חגיגה של חיים ושמחה הפך לסיוט ונרמס. בחרנו לציין לאמא שלי עשור לניצחון על מחלת הסרטן דווקא שם, כי בעבר הייתי במקום מספר פעמים ותמיד יצאנו בתחושה טובה. עד היום. הגענו שמונה אנשים, הזמנו שתייה, מנות פתיחה ולכל אחד מנה עיקרית. הקוקטייל שלי יצא חזק מדי עבורי, ביקשתי להחליף כי פשוט לא יכולתי לשתות אותו. במקום לקבל יחס מכבד, האחמ"ש הגיע עם פרצוף כועס, לקח את הכוס, לגם ממנה והכריז שככה מוחיטו צריך להיות. הסברתי בשקט שאולי זה עומד בסטנדרט שלו, אבל לטעמי זה חזק ואני לא מעוניינת בזה. הוא הסתובב וחזר פנימה בעצבים. כשיצאו העיקריות, ההמבורגרים היו שרופים מבחוץ וחיים לחלוטין בפנים. בעלי ניסה לגשת אליו לדיבור בצד, כדי לא לבייש אותו מול כולם, אך אותו אחמ"ש בחר להגיע אלינו ולהתפרץ בצעקות מול כל הנוכחים בבר. וכל זה בחשבון של 800 שח ויחס מבזה, מזלזל ומקומם. מעולם לא נתקלתי בשירות כה ירוד בשום מקום. תתביישו שגביתם בכלל כסף. תודה רבה שהרסתם לנו את הערב שהיה אמור להיות חגיגה של חיים ושמחה. לא ממליצה על המקום, ואנחנו בוודאות לא נחזור.
Aya
נוחותמצוין 10
מטבחמצוין 10
שירותמצוין 10
המון תודה לבוריס ולכל הצוות. האירוע יצא מצוין וברמה שהקדימה את הציפיות, עם אווירה, שירות ואוכל שהפתיעו לטובה. קיבלנו תגובות מעולות מכל האורחים וגם אנחנו נהנינו מאוד. המבחר הקולינרי היה עשיר, מגוון וטעים במיוחד, והצוות הפגין אדיבות והקשבה לאורך כל הדרך. ביום שישי חגגנו בת מצווה, וזה היה אירוע משפחתי חווייתי ונעים. תודה גדולה על החוויה הטובה.
Sharon
נוחותגרוע 2
שירותגרוע 2
בפועל סיימנו את הערב ב‑fratelli: נכנסנו בלי הזמנה, אכלנו טעים וקיבלנו שירות נפלא. וזה רק אחרי שחזרנו מאוכזבים ממורפיס. שנים שאנחנו לקוחות של הפאב, ולהפעם אפילו דאגנו להזמנה בפנים דרך האתר. כשהגענו המקום היה ריק לגמרי, ובכל זאת ניסו להושיב אותנו על שולחנות בוצ'ר גבוהים במרכז, בזמן שאנחנו ביקשנו לשבת באזור המרפסות. גם הבהרנו שכיסאות גבוהים לא מתאימים לנו. נאמר לנו שזה "רק לאירועים". ביקשנו מנהל; הוא חזר על אותה תשובה ואף הדגיש: "אני כאן שנתיים וחצי ואזור המרפסות מיועד רק לאירועים". כל זה בזמן ששתי המרפסות עמדו ריקות לחלוטין. שאלתי אם הערב מתקיים אירוע — הוא אמר שלא, ובכל זאת סירב להושיב אותנו שם. בלי ברירה יצאנו ממורפיס והמשכנו ל‑fratelli.
אבי
נוחותגרוע 2
שירותמצוין 10
הלוואי שאוכל לשוב לשם כשהמקום פועל כפאב, כדי לרענן את דעתי. צוות המקום היה שירותי ואדיב, וניכר שהם נהנים מעבודתם. האווירה שבה אותי, והאוכל היה טעים ומספק. הגעתי לשם במסגרת אירוע משפחתי.