מתאים לאירועים
חלל 1
אור יהודה, יחזקאל ההגנה 4
הצג על מפהמסעדת Samarkand ממוקמת באור יהודה ומציעה מטבח בוכרי מסורתי. המסעדה הוקמה בשנת 1995 על ידי אליהו פוזיילוב, אשר צבר ניסיון כשף במסעדה בסמרקנד שבאוזבקיסטן. במסעדה מוגשות מנות בוכריות אותנטיות, המבושלות בשיטות מסורתיות.
Samarkand מציעה שירותי אירועים המתאימים למגוון סוגי אירועים, כולל חינות, בריתות, בר ובת מצווה ואירועים משפחתיים. המסעדה כשרה בפיקוח הרבנות המקומית.
המסעדה ממוקמת ברחוב ההגנה 4, אור יהודה.
Samarkand מציעה חוויית אירוח בוכרית מסורתית עם תפריט עשיר ומגוון. המסעדה מתאימה לאירועים קטנים ובינוניים, ומספקת שירותי קייטרינג ואירועים במסעדה.
- יש מטבח
- אסור להביא אלכוהול
- סוג המקום
- מסעדה
- חופה
- בפנים
- כשרות
- מהדרין
- מטבח
- מטבח בוכרה
- חניה
- חניה פרטית
- שירותים בתשלום נוסף
- עוגה
- אמצעי תשלום
- מזומן, העברה בנקאית, כרטיס אשראי, צ'ק
חוות דעת של אורחים
סמדר
נוחותגרוע 6
מטבחטוב 8
שירותמצוין 10
כדאי מאוד להזמין שולחן מראש; גם עם הזמנה היה עומס בכניסה. המסעדה הומה ועובדת בקצב גבוה. האווירה מזכירה אולם חתונות או אירוע, למי שזה מתאים לו. המנטו והדושפרה יצאו מצוינים, בטעם נפלא. השירות ברמה גבוהה. שירות מצוין!
Yuval
נוחותמצוין 10
מטבחמצוין 10
שירותגרוע 4
ביקור בכורה במסעדת סמרקנד באור יהודה הותיר רושם חזק מבחינת המראה, גם בחוץ וגם בפנים. הגענו במסגרת אירוע מהעבודה וישבנו בערך עשרה סביב שולחן. הטריות והאיכות של המנות מורגשות היטב: האוכל טוב, הסלטים מוצלחים ומתובלים במידה הנכונה, והפיתות ולחם בוכרי/קווקזי יוצאים ישר מהטאבון. הכמויות נדיבות מאוד, אפילו מעבר למה שנדרש. מנגד, הנקודה החלשה היא השירות: מבקשים כוס, מים, צלחת או קרח, המלצרים אומרים כן אך בפועל זה לא מגיע. התחושה היא שרמת השירות נמוכה; הצוות לא עוקב אחרי מה שחסר על השולחן וגם התזמון בין האוכל למשקאות אינו כפי שצריך, ובהיבט הזה יש מקום לשיפור. מעבר לכך, גם המסעדה וגם האוכל עומדים בסטנדרט גבוה.
ויקי
נוחותמצוין 10
מטבחמצוין 10
שירותמצוין 10
מקום מומלץ בחום עם אווירה נעימה במיוחד. השירות מושלם, ושחר, מנהלת האירועים, דאגה לכל פרט כך שלא חסר לנו דבר. המנות טעימות ובשפע והאיכות גבוהה. ביקרנו השבוע עם כל המשפחה ויצאנו מרוצים מאוד.
ולדיסלב
נוחותמצוין 10
מטבחמצוין 10
שירותמצוין 10
במסעדה בוכרית נערך אירוע ל-30 משתתפים; השירות היה מצוין, והכול עבר ללא דופי. מומלץ.
Yuval
נוחותגרוע 2
מטבחגרוע 2
שירותגרוע 2
הרוסו לנו את חגיגת יום ההולדת — פשוט מחריד! השירות נורא ואיום, וכלום לא יצא לנו. המקום אבסורדי ובלתי נתפס לגמרי. בחיים לא אחזור לכאן, לעולם לא!!!!!